my blogger :)


Click here for Myspace Layouts

Thursday 12 May 2011

aku benci kau ! :D

coretan : 11/05/2011

huh.. :D.. knp mengeluh??..haha.. sja gedik !! bluekk!! :D
dh tgk entry aku?.. meh aku nk crita..

aku da syg sesorg ny..tp dy syg org lain..aku xksah..jnji aku xkcau sdah..
dh la aku xkcau, tba2 kcau aku.. kta syg aku lah, jnji xmau buat lah..
hello !!.. abes kau nk cmpak dy kt mn??.. dlm lubang jmban ka?.. :D
nk kta dy 2 gila, xtau laa.. xcek puns.. ngee :D
bla dh dpt aku, buat xtau kt aku..serupa aku ny patung..
p lyan dy..oke..xpe.. aku trima ag..
umm.. dh krap buat cmny, aku mlas ny lyan..
bla aku xlyan, tduh aku plak.. pala hotak kau !!
da otak pkir r weh!! seyes cm bdoh la kau ny... :DD
ngee.. klau kau bca puns, terasa??
ambk p laa.. aku bg kt kau :DD
smpai sini je lah..buat semak jee blog aku cmny XD
haha.. agak kurang ajar ye.. :D

p/s : mampus cpat skit weh..haha (sori lah aku mndoakan kematian kau.. sbb aku dh xleh
caya kt kau lgi) :D

No comments:

Post a Comment